
Personeel

Werk van generaal directeur. De hotel manager is verantwoordelijk voor de gehele operationeel management in het hotel, Als een hotel manager houd je je bezig met activiteiten zoals: optimaliseren operationeel, commercieel en financieel taken. Budget en reis plannen voorbereiden. Controleren van restaurant, bars en andere catering in het hotel. Toezicht houden correcte handeling of reserveringen, check in en uit, room service en housekeeping. Coaching en toezicht houden op hotel personeel, zorgen voor selecteren en trainen van nieuw personeel, Contact houden met koeriers en potentionele klanten. Dit is een full time baan en het is erg belangrijk dat je minimaal 5 jaar ervaring hebt.
As a kwaliteit en proces manager ben jij verantwoordelijk voor een kwaliteit management programma. Jij zorgt ervoor dat documenten veilig zijn en dat de juiste personen er bij kunnen. Jij support de Informatie Services afdeling met de collectie, openbaring, aggregatie, interpretatie en management van kwaliteit informatie. Jij onderhoud een goed netwerk en maakt gebruik van de deskundige bereikbaar in de omgeving. Deze baan is een full time functie en je hebt een hbo diploma nodig.
Als sales en account manager ben jij verantwoordelijk voor klanten contact. Samen met de klanten overleg jij nieuwe bestanden op technische niveau en implementatie plannen. Jij bied de klant de beste oplossing gebaseerd op het programma van eisen. Deze baan kan je zowel full time doen als stage en heeft een minimaal MBO niveau 4 diploma nodig of bezig zijn met MBO niveau 4
De personeel afdeling is verantwoordelijk voor perstoneel administratie. Dit is inclusief de in en uitgang proces, de registratie van verlof en absence en de registratie van veranderingen. Je bent ook verantwoordelijk voor het aannemen van nieuw personeel. Jij zorgt ook voor maandelijkse management verslagen, plant training voor het nieuwe personeel en je bent betrokken in verschillende projecten zoals carrier evenementen, stage evenementen en proces verbetering. Deze baan is zowel full time als part time en het is belangrijk dat je minimaal 2 jaar ervaring hebt en een MBO niveau 4 diploma hebt.
Als een operationeel manager ben jij service-georiënteerd en wil jij de verwachtingen van gasten overtreffen. Mensen omschrijven jou als een echte perfectionist met een oog voor detail. De werkzaamheden zijn beheren, coaching, training en motiveren van het team, optimaliseren gast tevredenheid, implementeren, coördineren, toezicht houden, sales, arbeid kosten, het restaurant concept, onderhouden, gezondheid en veiligheid reglementen , weekelijke consultaties met andere bedrijven over aangelegenheden zoals de cursus of Banqueting, interviews. Voor deze baan is het belangrijk dat je minimaal 3 jaar werkervaring hebt
administratieve werknemer werkzaamheden bestaan uit controleren van verschillende administratieve activiteiten, check formen, administratieve support door administratieve data in te voeren en controleren, opstellen van reports, structuur en accuraat proces van documentatie, archiveren, controleren en verbeteren, administratie, kan structuur dingen naar behoren en posterioriteiten zetten, kan ook onder druk werken en is stres bestendigd. Deze baan kan zowel full time, part time als stage. Het is voor part time en full time de bedoeling dat je minimaal 2 jaar ervaring hebt.
Als financieel administratie medewerker, zijn jou werkzaamheden het controleren inkomende en uitgaande facturen en kosten claims, jij bereid betalingen, goedkeuringen, steun andere afdelingen, jij bereid voor rapporten voor management, jij ontvangt gasten, antwoord de telefoon, zorgt voor de basis faciliteiten management problemen op het kantoor zoals de receptie, jij doet administratieve werkzaamheden zoals registratie, berichten inspreken, agenda management, aankomende visas / vluchten / hotels, voorbereiden mail pakketjes voor verzenden. Het is voor part time en full time de bedoeling dat je minimaal 2 jaar ervaring hebt.
Maak jouw eigen website met JouwWeb